Wednesday, June 17, 2009

Kerajaan Perpaduan PAS dan UMNO: TAHNIAH PAS!!!

Permainan politik PAS dengan isu Kerajaan Perpaduan PAS-UMNO, mengantikan UMNO-Barisan, adalah strategi yang bijak. Parti anti-Islam dan anti-Melayu kini gelisah. Lee Kuan Yew juga gelisah seperti yang disindir oleh Chedet.com.

Dalam pilihan raya kecil di Kelantan yang sedang giat berkempen, UMNO perlu bijak, janganlah hentam PAS. Main wayang kulit saja mencukupi dan berikan PAS menang.

Rasanya sebilangan besar rakyat Melayu berasa lega dan gembira dengan gagasan Kerajaan PAS-UMNO. Selama 4-5 tahun kebelakangan ini Islam agama orang Melayu, raja Melayu, pemimpin Melayu, tentera Melayu, PTD Melayu, polis Melayu, sekolah Melayu, kakitangan Melayu telah diserang, dihina dan dicabar. Cabaran itu datang bertalu-talu. Kita berasa terhina apabila penduduk minoriti India menubuhkan Hindraf dan mencabar dan mengugut kita dengan demonstrasi besar dan memorandum yang dangkal.

Marilah kita berdoa dan adakan solat hajat memohon Allah SWT, yang dihina oleh Kristian dan Hindu, agar Kerajaan Perpaduan PAS-UMNO ini dimakbulkan Allah SWT. Amin.

No comments: